Päivää Vuodatus.net!

En tiedä monettako kertaa aloitan blogin. Yleensä jaksan pitää sitä yllä ehkä viikon, ja sitten poistan sen kokonaan. Tällä kertaa yritän pitää blogia yllä edes hieman kauemmin. Jotta onnistuisin, aion aloittaa blogini käymällä läpi 30 eri aihetta jotka löysin jostain internetin uumoista. Ensimmäinen teema on tietenkin introduction = esittely.

Olen Cessi. Opiskelen taidehistoriaa Turussa, Åbo Akademi on opinahjoni. Kotikuntani on Espoo, ja kouluja olen käynnyt niin Espoon keskustassa kuin Kauniaisissa ja Helsingissäkin. Olen tänä syksynä muuttanut kotoa omaan asuntoon (jonka jaan rakkaan ystäväni kanssa) ja olen aloittanut yliopisto-opinnot. 

Tulen kaksikielisestä perheestä, ja niinpä tämä blogi onkin oikeastaan tapa ylläpitää toista äidinkieltäni. Turkuun muutettuani suomi katosi arkipäivistäni, koulu ja kämppis kun molemmat ovat ruotsikielisiä. Tietysti pidän yhteyttä suomenkieliseen äitiini, mutta suomeksi en -tämän blogin lisäksi- enää kirjoita mitään. Blogilla on siis ihan käytännöllinen tarkoitus!

Rakastan sarjakuvia ja kirjoja, videopelejä, elokuvia ja kaikenlaista taidetta. Sivupalkissa onkin linkkejä mm. DeviantART-sivuuni sekä nettisarjakuvaan, jota ylläpidän kämpikseni kanssa.  Musiikkiakin tulee kuunneltua aina silloin tällöin. Pidän kaupungeista ja kesästä, varsinkin niistä yhdessä. Kengätkin ovat kivoja.

Minulla on kova tarve pitää asiat järjetyksessä ja hygieenisinä. Ystäväni usein liioittelevat tätä tapaani siivota ja järjestellä. En ole mikään Frendeistä tuttu Monica, minusta on vaan päivänselvää että asiat pidetään järjestyksessä ja kämppä imuroidaan säännöllisin väliajoin!

Olen myös kasvissyöjä, muuta siitä riittää jo juttua toiseen blogikirjoitukseen.

Jos en nyt jo ole pelästyttänyt kaikkia matkoihinsa, niin tervetuloa seuraamaan blogiani!

//Cessi